ANGLŲ KALBOS MOKYTOJAS

ANGLŲ KALBOS MOKYTOJAS

Alfa klasės anglų kalbos užsiėmimuose stipriname mokinių pasitikėjimą savo žiniomis. Moksleivius skatiname kuo drąsiau bei aktyviau reikšti mintis anglų kalba, laviname  šnekamosios kalbos supratimo (klausymo ir skaitymo) ir vartojimo įgūdžius. Tikslingas žodyno plėtimas pagal individualius mokinio poreikius ir mokytojo/korepetitoriaus rekomendacijas leidžia efektyviai ir sistemingai tobulinti žinias bei jas pritaikyti kasdienėse gyvenimiškose situacijose.

vasara divider 0-4 klasės
  • Padedame atlikti namų darbus, nuodugniai išaiškindami mokykloje dėstomas temas.
  • Dedame tvirtus gramatikos pagrindus.
  • Laviname mokinių tartį, šnekamosios kalbos gebėjimus.
  • Plečiame aktyviai naudojamą žodyną ir stipriname pasitikėjimą savo žiniomis.
  • Pamokas vedame ir negimtakalbiams (rusakalbiams, lenkakalbiams ir kt.)
  • Laviname pradinukų atsakomybės jausmą, dėmesio sutelkimo, laiko planavimo ir kūrybiškumo įgūdžius.
  • Siekiame sudominti mokomuoju dalyku ir motyvuoti mokytis.
  • Padedame pasivyti dėl ligos ar kitų priežasčių mokykloje neišklausytas arba neįsisąmonintas temas.
  • Pamokos itin gabiems pradinukams, kurie ruošiasi Lietuvoje ir užsienyje vykstančioms olimpiadoms ir konkursams.
  • Ruošiame stojamiesiems į 5 klasę (Vilniaus/Kauno Jėzuitų gimnazija, VGTU inžinerijos licėjus, LSMU gimnazija ir kt.)

Rekomendacija:

1-2 pamokos per savaitę po 1 ak.val.
vasara divider 0-4 klasės
  • Padedame atlikti namų darbus, nuodugniai išaiškindami mokykloje dėstomas temas.
  • Padedame pasiruošti kontroliniams ir savarankiškiems darbams, kitiems mokyklų atsiskaitymams.
  • Giliname gramatikos žinias.
  • Laviname mokinių tartį, šnekamosios kalbos gebėjimus.
  • Plečiame aktyviai naudojamą žodyną ir stipriname pasitikėjimą savo žiniomis.
  • Pamokas vedame ir negimtakalbiams (rusakalbiams, lenkakalbiams ir kt.)
  • Pašaliname turimas spragas, padedame suprasti ankstesnėse klasėse neįsisąmonintas temas.
  • Padedame pasivyti dėl ligos ar kitų priežasčių mokykloje neišklausytas arba neįsisąmonintas temas.
  • Siekiame sudominti mokomuoju dalyku ir motyvuoti mokytis.
  • Pamokos itin gabiems mokiniams, kurie ruošiasi Lietuvoje ir užsienyje vykstančioms olimpiadoms ir konkursams.
  • Pasiruošimas 8 kl. stojamiesiems į gimnazijas (Vilniaus licėjus, Mykolo Biržiškos gimnazija, Žirmūnų gimnazija, Vilniaus/Kauno Jėzuitų gimnazija, VGTU inžinerijos licėjus, LSMU gimnazija ir kt.)
  • Mintino mokymosi (“kalimo”) principą keičiame suvokimo ugdymu.

Rekomendacija:

1 pamoka po 2 ak.val. (jei mokinys sutelkia dėmesį) arba 2 pamokos po 1 ak.val.
vasara divider 0-4 klasės
  • Padedame atlikti namų darbus, nuodugniai išaiškindami mokykloje dėstomas temas.
  • Padedame pasiruošti kontroliniams ir savarankiškiems darbams, kitiems mokyklų atsiskaitymams.
  • Giliname gramatikos žinias.
  • Laviname mokinių tartį, šnekamosios kalbos gebėjimus.
  • Plečiame aktyviai naudojamą žodyną ir stipriname pasitikėjimą savo žiniomis.
  • Pašaliname turimas spragas, padedame suprasti ankstesnėse klasėse neįsisąmonintas temas.
  • Padedame pasivyti dėl ligos ar kitų priežasčių mokykloje neišklausytas arba neįsisąmonintas temas.
  • Siekiame sudominti mokomuoju dalyku ir motyvuoti mokytis.
  • Pamokos itin gabiems mokiniams, kurie ruošiasi Lietuvoje ir užsienyje vykstančioms olimpiadoms ir konkursams.
  • Kryptingai ruošiame mokinius PUPP egzaminui.
  • Kryptingai ruošiame mokinius VBE egzaminui. Priimame tiek siekiančius išlaikyti egzaminą, tiek norinčius gauti 100-uką.
  • Ruošiame mokinius tarptautiniams IELTS, TOEFL, SAT, FCE, CAE egzaminams.
  • Ugdomas gebėjimas susikaupti esant stresą keliančioms aplinkybėms.
  • Konsultavimas renkantis mokomuosius dalykus 11-ai klasei.
  • Konsultavimas apie stojimo į užsienio universitetus procesą.

Rekomendacija:

1-2 pamokos per savaitę po 2 ak.val.
97 %

Kokybe patenkintų mokinių

Mokiniai, pasiruošę stojamiesiems į gimnazijas, PUPP ir VBE

512

Pažymius pasigerinusių ir tikslus pasiekusių mokinių

96 %

Dėl rekomendacijų pamokas pradėjusių lankyti mokinių skaičius

313
Anglų kalbos mokytojas Denis:
“Pasiruošimas egzaminams – sudėtingas procesas, nes iš mokinių reikalaujama kompleksinių žinių, o iš mokytojo – dėmesio ne tik lingvistinėms kompetencijoms, bet ir išsamaus egzamino struktūros, specifikos ir niuansų išaiškinimo per ribotą laiką. Savo praktikoje visada taikau integralaus mokymo metodą – pateikiu griežtai struktūruotą medžiagą, skirtą ne tik vienai konkrečiai temai įsisąmoninti, bet kuri padeda lavinti kelis egzaminui reikalingus aktyvius įgūdžius. Retas mokinys žino, kaip ir už ką jis yra vertinamas, kokie yra vertinimo kriterijai, kurie jų yra pirmaeiliai, o kurie – antraeiliai, galiausiai, kokie yra tam tikro kriterijaus „signalai“ – t. y. kokie konkrečiai dalykai lemia egzaminuotojo įvertinimą. Dėl šios priežasties daug laiko skiriame vertinimo aspektams nagrinėti, skaitome ir žiūrime skirtingų lygių darbus, aiškinamės, kodėl darbas buvo įvertintas būtent tokiu balu. Esu IT fanas, tikiu, kad technologijos nėra mokytojo priešės, bet, priešingai, pagalbininkės. Per pamokas kiekvienas mokinys turi skaitmenizuotą konspektą, žiūrime vaizdo įrašus, atliekame interaktyvias užduotis, tarp kurių – individualias ir grupinės užduotis virtualioje erdvėje. “