ANGLŲ KALBOS PAMOKOS

ANGLŲ KALBOS MOKYTOJAS

Alfa klasės anglų kalbos pamokos vaikams ir suaugusiems leidžia įgyti pasitikėjimą savo žiniomis ir nebijoti bendrauti angliškai. Kiekvienas anglų kalbos mokytojas savo mokinius skatina kuo drąsiau bei aktyviau reikšti mintis anglų kalba, lavina šnekamosios kalbos supratimo (klausymo ir skaitymo) bei vartojimo įgūdžius. Prisitaikydami prie individualių mokinių poreikių, tikslingai plečiame žodyną, pagal poreikį gilinamės į konkrečių disciplinų terminiją. Korepetitorius, dirbdamas su mokiniu, stebi jo progresą ir pateikia rekomendacijas, kurios leidžia efektyviai ir sistemingai tobulinti žinias bei jas pritaikyti kasdienėse gyvenimiškose situacijose. Siūlome ir individualias anglų kalbos pamokas, kurių metu visas dėmesys skiriamas vieninteliam pamokos dalyviui, ir pamokas mažose grupelėse. Grupeles formuojame atsižvelgdami į mokinių pageidavimus ir žinių lygį.

Per įvadinę pamoką Alfa klasėje mokytojai visada atlieka išsamų mokinio žinių įvertinimą, kurio metu ne tik nustato mokinio kalbos žinias, bet ir pastebi pagrindines problemines sritis, ties kuriomis reikės darbuotis intensyviau pamokų metu. Mokinių patogumui, galima atlikti mūsų tinklalapyje esantį anglų kalbos lygio nustatymo testą tiesiog namuose ir registruotis į pamokas jau sužinojus savo lygį!

Load More


Alfa klasėje nėra numatytos kalbos kursų trukmės, kurią mokiniai privalo lankyti. Kiekvienas mokinys gali lankyti tiek laiko, kiek jam reikia, kad pasiektų savo tikslų! Įvadinės anglų kalbos pamokos metu, nustačius mokinio spragas, galima pasikonsultuoti su mokytoju apie tai, kokios trukmės ir intensyvumo pamokos reikalingos individualiam žmogui, tačiau nusprendus, jog išsikelti tikslai pasiekti, galima bet kada nustoti lankyti.

Load More


Visada raginame pradėti ruoštis egzaminui likus bent pusei metų iki jo, tačiau mielai priimame ir mokinius, kurių atsiskaitymas laukia po kelių mėnesių ar savaičių. Su mokytoju aptarus užsiėmimų intensyvumą ir susidarius ilgalaikį planą, galima sėkmingai pasiruošti egzaminui ir per trumpesnį laiką, jei įdedama pakankamai savarankiško darbo!

Load More

vasara divider 0-4 klasės
  • Padedame atlikti namų darbus, nuodugniai išaiškindami mokykloje dėstomas temas.
  • Dedame tvirtus gramatikos pagrindus.
  • Laviname mokinių tartį, šnekamosios kalbos gebėjimus.
  • Plečiame aktyviai naudojamą žodyną ir stipriname pasitikėjimą savo žiniomis.
  • Pamokas vedame ir negimtakalbiams (rusakalbiams, lenkakalbiams ir kt.)
  • Laviname pradinukų atsakomybės jausmą, dėmesio sutelkimo, laiko planavimo ir kūrybiškumo įgūdžius.
  • Siekiame sudominti mokomuoju dalyku ir motyvuoti mokytis.
  • Padedame pasivyti dėl ligos ar kitų priežasčių mokykloje neišklausytas arba neįsisąmonintas temas.
  • Pamokos itin gabiems pradinukams, kurie ruošiasi Lietuvoje ir užsienyje vykstančioms olimpiadoms ir konkursams.
  • Ruošiame stojamiesiems į 5 klasę (Vilniaus/Kauno Jėzuitų gimnazija, VGTU inžinerijos licėjus, LSMU gimnazija ir kt.)

Rekomendacija:

1-2 pamokos per savaitę po 1 ak.val.
vasara divider 0-4 klasės
  • Padedame atlikti namų darbus, nuodugniai išaiškindami mokykloje dėstomas temas.
  • Padedame pasiruošti kontroliniams ir savarankiškiems darbams, kitiems mokyklų atsiskaitymams.
  • Giliname gramatikos žinias.
  • Laviname mokinių tartį, šnekamosios kalbos gebėjimus.
  • Plečiame aktyviai naudojamą žodyną ir stipriname pasitikėjimą savo žiniomis.
  • Pamokas vedame ir negimtakalbiams (rusakalbiams, lenkakalbiams ir kt.)
  • Pašaliname turimas spragas, padedame suprasti ankstesnėse klasėse neįsisąmonintas temas.
  • Padedame pasivyti dėl ligos ar kitų priežasčių mokykloje neišklausytas arba neįsisąmonintas temas.
  • Siekiame sudominti mokomuoju dalyku ir motyvuoti mokytis.
  • Pamokos itin gabiems mokiniams, kurie ruošiasi Lietuvoje ir užsienyje vykstančioms olimpiadoms ir konkursams.
  • Pasiruošimas 8 kl. stojamiesiems į gimnazijas (Vilniaus licėjus, Mykolo Biržiškos gimnazija, Žirmūnų gimnazija, Vilniaus/Kauno Jėzuitų gimnazija, VGTU inžinerijos licėjus, LSMU gimnazija ir kt.)
  • Mintino mokymosi (“kalimo”) principą keičiame suvokimo ugdymu.

Rekomendacija:

1 pamoka po 2 ak.val. (jei mokinys sutelkia dėmesį) arba 2 pamokos po 1 ak.val.
vasara divider 0-4 klasės
  • Padedame atlikti namų darbus, nuodugniai išaiškindami mokykloje dėstomas temas.
  • Padedame pasiruošti kontroliniams ir savarankiškiems darbams, kitiems mokyklų atsiskaitymams.
  • Giliname gramatikos žinias.
  • Laviname mokinių tartį, šnekamosios kalbos gebėjimus.
  • Plečiame aktyviai naudojamą žodyną ir stipriname pasitikėjimą savo žiniomis.
  • Pašaliname turimas spragas, padedame suprasti ankstesnėse klasėse neįsisąmonintas temas.
  • Padedame pasivyti dėl ligos ar kitų priežasčių mokykloje neišklausytas arba neįsisąmonintas temas.
  • Siekiame sudominti mokomuoju dalyku ir motyvuoti mokytis.
  • Pamokos itin gabiems mokiniams, kurie ruošiasi Lietuvoje ir užsienyje vykstančioms olimpiadoms ir konkursams.
  • Kryptingai ruošiame mokinius PUPP egzaminui.
  • Kryptingai ruošiame mokinius VBE egzaminui. Priimame tiek siekiančius išlaikyti egzaminą, tiek norinčius gauti 100-uką.
  • Ruošiame mokinius tarptautiniams IELTS, TOEFL, SAT, FCE, CAE egzaminams.
  • Ugdomas gebėjimas susikaupti esant stresą keliančioms aplinkybėms.
  • Konsultavimas renkantis mokomuosius dalykus 11-ai klasei.
  • Konsultavimas apie stojimo į užsienio universitetus procesą.

Rekomendacija:

1-2 pamokos per savaitę po 2 ak.val.
Anglų kalbos mokytojas Denis:
“Pasiruošimas egzaminams – sudėtingas procesas, nes iš mokinių reikalaujama kompleksinių žinių, o iš mokytojo – dėmesio ne tik lingvistinėms kompetencijoms, bet ir išsamaus egzamino struktūros, specifikos ir niuansų išaiškinimo per ribotą laiką. Savo praktikoje visada taikau integralaus mokymo metodą – pateikiu griežtai struktūruotą medžiagą, skirtą ne tik vienai konkrečiai temai įsisąmoninti, bet kuri padeda lavinti kelis egzaminui reikalingus aktyvius įgūdžius. Retas mokinys žino, kaip ir už ką jis yra vertinamas, kokie yra vertinimo kriterijai, kurie jų yra pirmaeiliai, o kurie – antraeiliai, galiausiai, kokie yra tam tikro kriterijaus „signalai“ – t. y. kokie konkrečiai dalykai lemia egzaminuotojo įvertinimą. Dėl šios priežasties daug laiko skiriame vertinimo aspektams nagrinėti, skaitome ir žiūrime skirtingų lygių darbus, aiškinamės, kodėl darbas buvo įvertintas būtent tokiu balu. Esu IT fanas, tikiu, kad technologijos nėra mokytojo priešės, bet, priešingai, pagalbininkės. Per pamokas kiekvienas mokinys turi skaitmenizuotą konspektą, žiūrime vaizdo įrašus, atliekame interaktyvias užduotis, tarp kurių – individualias ir grupinės užduotis virtualioje erdvėje. “