BIOLOGIJOS UŽSIĖMIMAI

BIOLOGIJOS UŽSIĖMIMAI

ikonos-12

Alfa klasės biologijos ir chemijos pamokose keliame tikslą sieti mokinių teorines žinias su praktiniu jų pritaikymu bei ugdyti tarpdisciplininį mąstymą, kuris padėtų geriau įsisąmoninti procesus. Siekdami šio tikslo, vykstančius procesus pamokose pristatome vizualiai ir šį suvokimą papildome interaktyviomis užduotimis. Tokiu būdu pateikiame biologijos ir chemijos dalyką individualiai kiekvienam mokiniui – siedami su jo pomėgiais ir ateities tikslais.

vasara divider 0-4 klasės
  • Vyksta integruotos pasaulio pažinimo pamokos, mokiniai supažindinami su pakankamai sudėtingais procesais ir mokslinėmis sąvokomis.
  • Laviname pradinukų atsakomybės jausmą, dėmesio sutelkimo, laiko planavimo ir kūrybiškumo įgūdžius.
  • Siekiame sudominti mokomuoju dalyku ir motyvuoti mokytis.
  • Padedame pasivyti dėl ligos ar kitų priežasčių mokykloje neišklausytas arba neįsisąmonintas temas.
  • Pamokos itin gabiems pradinukams, kurie ruošiasi Lietuvoje ir užsienyje vykstančioms olimpiadoms ir konkursams.

Rekomendacija:

1 pamoka per savaitę po 1 ak.val.
vasara divider 0-4 klasės
  • Padedame atlikti namų darbus, nuodugniai išaiškindami mokykloje dėstomas temas.
  • Padedame pasiruošti kontroliniams ir savarankiškiems darbams, kitiems mokyklų atsiskaitymams.
  • Akcentuojame praktinį žinių pritaikymą, integruojame biologijos žinias su kitais gamtos mokslų dalykais.
  • Padedame pasivyti dėl ligos ar kitų priežasčių mokykloje neišklausytas arba neįsisąmonintas temas.
  • Siekiame sudominti mokomuoju dalyku ir motyvuoti mokytis.
  • Pamokos itin gabiems mokiniams, kurie ruošiasi Lietuvoje ir užsienyje vykstančioms olimpiadoms ir konkursams.
  • Pasiruošimas 8 kl. stojamiesiems į gimnazijas (Vilniaus licėjus, Mykolo Biržiškos gimnazija, Žirmūnų gimnazija, Vilniaus/Kauno Jėzuitų gimnazija, VGTU inžinerijos licėjus, LSMU gimnazija ir kt.)

Rekomendacija:

1 dalyko pamoka po 2 ak.val. (jei mokinys sutelkia dėmesį) arba 2 pamokos po 1 ak.val.
vasara divider 0-4 klasės
  • Padedame atlikti namų darbus, nuodugniai išaiškindami mokykloje dėstomas temas.
  • Padedame pasiruošti kontroliniams ir savarankiškiems darbams, kitiems mokyklų atsiskaitymams.
  • Pašaliname turimas spragas, padedame suprasti ankstesnėse klasėse neįsisąmonintas temas.
  • Akcentuojame praktinį žinių pritaikymą, integruojame chemijos žinias su kitais gamtos mokslų dalykais.
  • Padedame pasivyti dėl ligos ar kitų priežasčių mokykloje neišklausytas arba neįsisąmonintas temas.
  • Siekiame sudominti mokomuoju dalyku ir motyvuoti mokytis.
  • Pamokos itin gabiems mokiniams, kurie ruošiasi Lietuvoje ir užsienyje vykstančioms olimpiadoms ir konkursams.
  • Kryptingai ruošiame mokinius VBE egzaminui. Priimame tiek siekiančius išlaikyti egzaminą, tiek norinčius gauti 100-uką.
  • Ugdomas gebėjimas susikaupti esant stresą keliančioms aplinkybėms.
  • Konsultavimas renkantis mokomuosius dalykus 11-ai klasei.
  • Tikslingas informacijos pateikimas būsimiems veterinarijos/medicinos/biochemijos studentams.

Rekomendacija:

1-2 pamokos per savaitę po 2 ak.val.
97 %

Kokybe patenkintų mokinių

Mokiniai, pasiruošę stojamiesiems į gimnazijas, PUPP ir VBE

512

Pažymius pasigerinusių ir tikslus pasiekusių mokinių

96 %

Dėl rekomendacijų pamokas pradėjusių lankyti mokinių skaičius

313
Biologijos mokytojas Ignas:
“Dirbu su dvyliktokais, kurie ruošiasi biologijos VBE. Viena iš mokinių problemų, su kuria tenka susidurti - temų užmiršimas. T.y. per pamoką mokinys viską supranta, bet po kelių savaičių neatsako į klausimus iš šios temos. Vienas iš taikomų sprendimų - temų integracija. Jei kalbu apie ekosistemas, tai keliu klausimus ir apie anksčiau išmoktus dalykus - kodėl augalai geba fotosintetinti, kodėl jiems svarbu gauti gliukozės, kur ta gliukozė gabenama ir kam naudojama. Kitas svarbus dalykas - praktiškumas. Kai mokiniui papasakoju, kad kvėpavimo takų epitelis apsaugo nuo infekcijų, jie tai priima kaip sausą informaciją, kurią gana sunkiai įsimena. Jei papasakoju apie berniuką, kuris gaisro metu nudegė kvėpavimo takus, ir dėl to dabar be perstojo serga infekcinėmis plaučių ligomis, mokiniai pamato, kad šios žinios yra pritaikomos realiame pasaulyje; gauna konkretų pavyzdį, kurį lengva susieti su teorinėmis žiniomis.”