LIETUVIŲ K. UŽSIĖMIMAI

LIETUVIŲ K. UŽSIĖMIMAI

lietuviu

Alfa klasės lietuvių kalbos užsiėmimuose moksleivius mokome sklandžiai ir rišliai reikšti mintis raštu bei žodžiu. Ugdydami kalbines kompetencijas, daug dėmesio skiriame rašybos bei gramatikos taisyklėms, kurias siekiame dėstyti įdomiai ir suprantamai. Diskutuodami bei įvertindami mokinių poreikius ir vertybes, ugdome nevadovėlinę meilę gimtajai kalbai ir literatūrai, skatiname kritinį mąstymą. Skiriame ypatingą dėmesį suprantamai bei originaliai pateikti informaciją negimtakalbiams, norintiems tobulinti bendrinę lietuvių kalbą.

vasara divider 0-4 klasės
  • Priešmokyklinukams padedame pasiruošti valstybinėms ir privačioms (stojamieji) mokykloms pagal ŠMM patvirtintas bendrojo ugdymo programas arba specifinius mokyklų keliamus reikalavimus.
  • Padedame atlikti namų darbus, nuodugniai išaiškindami mokykloje dėstomas temas.
  • Pamokas vedame ir negimtakalbiams (rusakalbiams, lenkakalbiams ir kt.)
  • Laviname pradinukų atsakomybės jausmą, dėmesio sutelkimo, laiko planavimo ir kūrybiškumo įgūdžius.
  • Siekiame sudominti mokomuoju dalyku ir motyvuoti mokytis.
  • Padedame pasivyti dėl ligos ar kitų priežasčių mokykloje neišklausytas arba neįsisąmonintas temas.
  • Pamokos itin gabiems pradinukams, kurie ruošiasi Lietuvoje ir užsienyje vykstančioms olimpiadoms ir konkursams.
  • Ruošiame stojamiesiems į 5 klasę (Vilniaus/Kauno Jėzuitų gimnazija, VGTU inžinerijos licėjus, LSMU gimnazija ir kt.)

Rekomendacija:

1-2 pamokos per savaitę po 1 ak.val.
vasara divider 0-4 klasės
  • Padedame atlikti namų darbus, nuodugniai išaiškindami mokykloje dėstomas temas.
  • Padedame pasiruošti kontroliniams ir savarankiškiems darbams, kitiems mokyklų atsiskaitymams.
  • Pamokas vedame ir negimtakalbiams (rusakalbiams, lenkakalbiams ir kt.)
  • Pašaliname turimas spragas, padedame suprasti ankstesnėse klasėse neįsisąmonintas temas.
  • Padedame pasivyti dėl ligos ar kitų priežasčių mokykloje neišklausytas arba neįsisąmonintas temas.
  • Siekiame sudominti mokomuoju dalyku ir motyvuoti mokytis.
  • Pamokos itin gabiems mokiniams, kurie ruošiasi Lietuvoje ir užsienyje vykstančioms olimpiadoms ir konkursams.
  • Pasiruošimas 8 kl. stojamiesiems į gimnazijas (Vilniaus licėjus, Mykolo Biržiškos gimnazija, Žirmūnų gimnazija, Vilniaus/Kauno Jėzuitų gimnazija, VGTU inžinerijos licėjus, LSMU gimnazija ir kt.)
  • Mintino mokymosi (“kalimo”) principą keičiame suvokimo ugdymu.

Rekomendacija:

1 pamoka po 2 ak.val. (jei mokinys sutelkia dėmesį) arba 2 pamokos po 1 ak.val.
vasara divider 0-4 klasės
  • Padedame atlikti namų darbus, nuodugniai išaiškindami mokykloje dėstomas temas.
  • Padedame pasiruošti kontroliniams ir savarankiškiems darbams, kitiems mokyklų atsiskaitymams.
  • Pašaliname turimas spragas, padedame suprasti ankstesnėse klasėse neįsisąmonintas temas.
  • Padedame pasivyti dėl ligos ar kitų priežasčių mokykloje neišklausytas arba neįsisąmonintas temas.
  • Siekiame sudominti mokomuoju dalyku ir motyvuoti mokytis.
  • Pamokos itin gabiems mokiniams, kurie ruošiasi Lietuvoje ir užsienyje vykstančioms olimpiadoms ir konkursams.
  • Kryptingai ruošiame mokinius PUPP egzaminui.
  • Kryptingai ruošiame mokinius VBE egzaminui. Priimame tiek siekiančius išlaikyti egzaminą, tiek norinčius gauti 100-uką. Visus supažindiname su rašinių rašymo strategijomis ir būdais surinkti daugiausiai taškų.
  • Padedame pasiruošti viešąją kalbą.
  • Ugdomas gebėjimas susikaupti esant stresą keliančioms aplinkybėms.
  • Konsultavimas renkantis mokomuosius dalykus 11-ai klasei.
  • Konsultavimas apie stojimo į užsienio universitetus procesą.

Rekomendacija:

1-2 pamokos per savaitę po 2 ak.val.
97 %

Kokybe patenkintų mokinių

Mokiniai, pasiruošę stojamiesiems į gimnazijas, PUPP ir VBE

512

Pažymius pasigerinusių ir tikslus pasiekusių mokinių

96 %

Dėl rekomendacijų pamokas pradėjusių lankyti mokinių skaičius

313
Lietuvių kalbos mokytoja Kristina:
“Norėdama padėti mokiniams nepasimesti ir neprarasti motyvacijos mokytis lietuvių kalbos dėl taisyklių gausos, stengiuosi jiems duoti kuo daugiau pavyzdžių, kai ne vietoje padėtas kablelis ar ne ten parašyta nosinė raidė pakeičia sakinio prasmę iki komiškos ar net absurdiškos. Tokiu būdu mokiniai su šypsena prisimena mano, kad ir patį kvailiausią pavyzdį, rašydami atsiskaitymus ar dirbdami savarankiškai. Dirbdama su vyresniaisiais gimnazistais, besiruošiantiems VBE rašiniui, siekiu suprasti kiekvieno individualų ryšį su literatūra bei rasti tinkamiausią prieigą konkrečiam mokiniui, padėti įveikti egzamino baimę. Jei matau, jog mokiniui konkreti literatūra ar rašytojas nėra artimi, visuomet bandau parodyti, jog mokinys neprivalo išmokti absoliučiai visų programinių kūrinių bei turėti prigimtinį talentą rašyti, kad jam pavyktų sėkmingai išlaikyti egzaminą.”