MATEMATIKOS UŽSIĖMIMAI

MATEMATIKOS UŽSIĖMIMAI

matekmatika

Alfa klasės matematikos užsiėmimuose vienas iš pagrindinių prioritetų yra žinių pritaikomumas. Mokiniai skatinami ir mokomi lavinti loginio ir analitinio mąstymo gebėjimus, kurie gali būti pritaikomi ne tik konkrečiai problemai spręsti, tačiau ir realiame gyvenime. Šiose pamokose ugdome atmintį, kartu siekiame išmokyti mokinius būti savarankiškiems bei patiems ieškoti įvairių uždavinių sprendimo būdų.

vasara divider 0-4 klasės
  • Priešmokyklinukams padedame pasiruošti valstybinėms ir privačioms (stojamieji) mokykloms pagal ŠMM patvirtintas bendrojo ugdymo programas arba specifinius mokyklų keliamus reikalavimus.
  • Padedame atlikti namų darbus, nuodugniai išaiškindami mokykloje dėstomas temas.
  • Laviname pradinukų gebėjimą įsiskaityti į sąlygą, suprasti veiksmų eigą ir reikšmę, gebėjimą išspręsti uždavinius keliais skirtingais būdais.
  • Laviname pradinukų loginį mąstymą nuolat susiedami mokomąją medžiagą su gamtoje ar kasdienybėje pastebimais procesais.
  • Siekiame sudominti mokomuoju dalyku ir motyvuoti mokytis.
  • Padedame pasivyti dėl ligos ar kitų priežasčių mokykloje neišklausytas arba neįsisąmonintas temas.
  • Pamokos itin gabiems pradinukams, kurie ruošiasi Lietuvoje ir užsienyje vykstančioms olimpiadoms ir konkursams.
  • Ruošiame stojamiesiems į 5 klasę (Vilniaus/Kauno Jėzuitų gimnazija, VGTU inžinerijos licėjus, LSMU gimnazija ir kt.)

Rekomendacija:

1-2 pamokos per savaitę po 1 ak.val.
vasara divider 0-4 klasės
  • Padedame atlikti namų darbus, nuodugniai išaiškindami mokykloje dėstomas temas.
  • Padedame pasiruošti kontroliniams ir savarankiškiems darbams, kitiems mokyklų atsiskaitymams.
  • Pašaliname turimas spragas, padedame suprasti ankstesnėse klasėse neįsisąmonintas temas.
  • Padedame pasivyti dėl ligos ar kitų priežasčių mokykloje neišklausytas arba neįsisąmonintas temas.
  • Siekiame sudominti mokomuoju dalyku ir motyvuoti mokytis.
  • Pamokos itin gabiems mokiniams, kurie ruošiasi Lietuvoje ir užsienyje vykstančioms olimpiadoms ir konkursams.
  • Pasiruošimas 8 kl. stojamiesiems į gimnazijas (Vilniaus licėjus, Mykolo Biržiškos gimnazija, Žirmūnų gimnazija, Vilniaus/Kauno Jėzuitų gimnazija, VGTU inžinerijos licėjus, LSMU gimnazija ir kt.)
  • Mintino mokymosi (“kalimo”) principą keičiame suvokimo ugdymu.

Rekomendacija:

1 pamoka po 2 ak.val. (jei mokinys sutelkia dėmesį) arba 2 pamokos po 1 ak.val. Per savaitę
vasara divider 0-4 klasės
  • Padedame atlikti namų darbus, nuodugniai išaiškindami mokykloje dėstomas temas.
  • Padedame pasiruošti kontroliniams ir savarankiškiems darbams, kitiems mokyklų atsiskaitymams.
  • Pašaliname turimas spragas, padedame suprasti ankstesnėse klasėse neįsisąmonintas temas.
  • Padedame pasivyti dėl ligos ar kitų priežasčių mokykloje neišklausytas arba neįsisąmonintas temas.
  • Siekiame sudominti mokomuoju dalyku ir motyvuoti mokytis.
  • Pamokos itin gabiems mokiniams, kurie ruošiasi Lietuvoje ir užsienyje vykstančioms olimpiadoms ir konkursams.
  • Kryptingai ruošiame mokinius PUPP egzaminui.
  • Kryptingai ruošiame mokinius VBE egzaminui. Priimame tiek siekiančius išlaikyti egzaminą, tiek norinčius gauti 100-uką.
  • Pasiruošimas tarptautiniams IB, SAT, GCSE egzaminams.
  • Ugdomas gebėjimas susikaupti esant stresą keliančioms aplinkybėms.
  • Konsultavimas renkantis mokomuosius dalykus 11-ai klasei.
  • Konsultavimas apie stojimo į užsienio universitetus procesą.
  • Matematikos dėsnių pritaikomumo ateityje, inžinerinėse, kompiuterių mokslo ir kt. srityse akcentavimas.

Rekomendacija:

1-2 pamokos per savaitę po 2 ak.val.
97 %

Kokybe patenkintų mokinių

Mokiniai, pasiruošę stojamiesiems į gimnazijas, PUPP ir VBE

512

Pažymius pasigerinusių ir tikslus pasiekusių mokinių

96 %

Dėl rekomendacijų pamokas pradėjusių lankyti mokinių skaičius

313
Matematikos mokytojas Šarūnas:
“Labai daug dėmesio skiriu ryšiui su mokiniu užmegzti. Stengiuosi kuo daugiau apie mokinius sužinoti - jų pomėgius, veiklas, nuotykius. Tikiu ir savo veikloje matau, kad sukurtas tvirtas kontaktas stiprina mokinių motyvaciją. Stebiuosi, kaip keičiasi vaikų nusiteikimas, kai jie pamato, kur ateityje galės būti pritaikomos mokykloje įgautos žinios.”