Ieškoti atsakymo į klausimą: kodėl dangus mėlynas, vienoje iš namų sekcijoje gulinčių enciklopedijų, kodėl variklis suka automobilio ratus, sėdint po automobiliu tėčio garaže, kodėl skrendantis lėktuvas laikosi ore, pjaustant putplasčio modelį kambaryje, vėliau tikintis, jog išmestas pro langą jis skris, buvo pagrindinis būdas patenkinti vaikišką vaizduotę. Ieškoti būdo, kaip radijo bangomis valdomą mašinėlę paversti užuolaidų atitraukimo ar žaliuzių pasukimo mechanizmu, kaip neveikiantį nuotolinio valdymo lėktuvėlį paversti plaukiančiu laivu šalia esančiame tvenkinyje - vieni iš pirmųjų vaikystės projektų.
Ieškojimas veda link atradimo. 8 metus skautaudamas, žaisdamas ir ieškodamas gamtos ženklų, atradau didelę meilę gamtai, stovyklavimui, lietuviškam miškui. Tinklinio sporto mokykloje atradau komandinio darbo svarbą ir būtinybę norint pasiekti rezultatų. Ieškodamas atsakymų į klausimus apie mus supantį pasaulį atradau būdą stebėti aplink vykstančius reiškinius ir jais grožėtis. Dabar, mokydamas fizikos ir matematikos Alfa klasėje, galiu prisidėti prie kiekvieno iš savo mokinio ieškojimo ir atradimo proceso, kuris dar labiau įkvepia stengtis, tobulėti ir nenustoti klausti kodėl.”